Super Cookie!

Deffen är hård. Aooooooght! Hårt att verkligen dedicera sig att upphöra med nästan alla kolhydrater då man är en gottegris som jag! Fan alltså, men de är ju för en god sak! De blir bara att bita i det sura äpplet, ta tjuren vid hornen och blicka framåt. För de är framtiden som räknas, allt det positiva jag kommer få uppleva på Fitness Scenen såväl som i vardagen!

Men till min stora förvåning så har min hjärna (med hjälp av all godis och kolhydrats brist) designat ett Grymt recept för Protein cookies. När jag tog en tugga av min lilla kaka tänkte jag nästan direkt WAOW. De blir att ta patent på detta och börja sälja hahahaa. Så GOD var dem! Men skit i mina galna idéer nu, för jag hade tänkt att dela med mig utav detta recept till er läsare så även ni kan njuta på lördagar och MÅ BRA!

How did i do it?

2 msk jordnötssmör
1 ruta 82% choklad
1 skopa choklad whey
lite vatten (vid behov)
2 tsk kruskakli

Ja det där var allt jag hade i min lilla fantasi kaka. tillverkningsprocessen såg ut på följande vis.

mikra jordnötssmöret med chokladen, när det har smält häll i proteinpulvret och blanda runt tills du fått en smet. Lyckas de inte bli en fin (Fast) smet häll i 1 – 3 tsk vatten. Blanda ytterligare till du fått en fin smet om du inte redan har än, och lägg sedan till kruskakli.
Forma två COOKIES som du sedan placerar i frysen i 25min eller i kylen ett längre tag. NJUT! Fy fasen vad dessa kakor är grymma. Ska ned till köket nu för reda en ny sats och även ta lite bilder på ”The FINAL RESULT” så ni kan se hur de ser ut.

Träningsgurun, din blogg till en hälsosammare kropp! 

 

