Återvänt till Stockholm!

Hell yea. Tillbaka efter två veckor nere i Göteborg vid Deep Bodywork PT-School. Hemmad nu för att inleda den tyngsta deffen i mitt liv samt stolt visa upp mitt Certifikat som Personlig Tränare! Ja kommer komma igång med bloggandet och göra det till en rutin igen men tills dess delar jag med mig utav härliga bilder ifrån PT skolan och Göteborg, jag behöver även meddela att min designer är igång med en ny hemsida och jag tror att ni alla kommer ÄLSKA den!

Om deffen:
Hur jag äter och tränar under min deff kommer komma upp här på Bloggen. Dagsbilder, Hur jag mår och hur det går samt ett väl utformad kost- och träningsschema som ni själva kan välja att följa HELT GRATIS om ni nu skulle vilja vara med på min 3 månaders resa.  Men thats the future, nu tillbaka till nuet! Jag ger er mitt GöteborgALBUM. Titta och njut!🙂

Träningsgurun en investering i din hälsa.
Cert. Personlig Tränare
Cert. Kostrådgivare

