Gratis PT-Timmar till folket!

Hej hej HALLÅ! 

Håller just nu på planera veckan framöver samtidigt som jag planerar alla jobb på bloggen och min nya vardag som PT! Det är än hel del att planera även fast jag inte är utbildad än… Men ska man bli bäst så måste man ligga i hehe!

På Söndag (26de augusti) åker jag ned till Göteborg för att utbilda mig till Personlig Tränare samt Kostrådgivare hos Deep Bodywork!

Vill du redan idag boka PT-timmar eller kanske ett kost&träningsschema skräddarsytt efter just din kropp och dina egna mål! Jag garanterar dig att jag levererar resultat som du inte trodde var sanna! Är du intresserad kan du skicka e-mail till mig på:
Träningsgurun@live.com

Köper du ett skräddarsytt kost&träningsschema redan idag pris: 400kr så bjuder jag även på EN GRATIS PT-TIMMA värde 500kr. Eller köper du PT-timmar av mig så bjuder jag även där på extra PT-timmar, allt för att göra dig lycklig och skapa fantastiska resultat!
(Erbjudandet om PT-timmar gäller än så länge bara i Stockholmsområdet och 1.5tim kommunalt sett från T-centralen!)

Jag ser fram emot att ha dig som kund!

Tillsammans skapar vi resultat!

One comment

  1. Reblogged this on .

