En intressant artikel!

Shit alltså. Nu äre mycket på G! sista veckan kvar i Stockholm innan två veckor av PT utbildning nere i Göteborg. En vecka kvar som servitör på restaurang 6 klienter 10 specifika scheman som måste göras klart för nya så väl som gamla klienter. försöka klämma in 10 – 12 träningspass i veckan. I CAN DO IT!
Sen bloggen också! Men just idag hinner jag inte skriva så mycket till er. Dock vill jag dela med mig utav en väldigt intressant ”artikel” som Kodys 14 dagars diet. Som han istället slutför på 9 dagar med 5kilo i fettförlust!
9 dagar. Det är 6 dagar kvar till PT-kursen och 6 dagar kvar på min deff. LÅT MIG DÅ LYCKAS MED DE HAN GJORDE FAST PÅ MINDRE TID! I WILL SUCCESS. Återkommer med resultat, tar bilder idag och sedan tar vi lite bilder om 6 dagar. Får vi se vad som har hänt!

 

Träningsgurun din blogg till en hårdare kropp!

Ps.
om du missa här har du artikeln igen.

