Instaholic!

Jösses… Jag vet att det jag skriver om på bloggen ska relatera till träning, vilket detta inlägg kommer göra (halvt) hehe.

Instagram, jag skulle aldrig skaffa appen. Ytterligare en värdelös app tänkte jag. Men med en uppgradering i mobil till Iphone 4s, så vart det som en självklarhet att ladda ned Instagram. Inte för att visa vilken outfit jag har för dagen utan för att expandera mitt bloggande och mitt intresse för fitness. Oturligt nog har Instagram blivit en stor del i min vardag, jag kan sitta i timmar och redigera bilderna på mobilen för att de sedan ska se perfekta ut när jag laddar upp dem. Hahah.

Instagram, Facebook, Bloggen, Gym, Mat… Ja mer hinner man inte med längre. Hard Work to get the pics DONE!!😛

Jag jobbar och sliter på som vanligt med nya och gamla klienter på bloggen, samtidigt som jag slutför och påbörjar nya studier inom kost, hälsa och träning! Man kan aldrig lära sig för mycket bara för LITE! Även fast jag jobbar och pluggar på som jag gör så kan jag se ljuset i vardagen, för om 15 dagar så åker jag ned till Göteborg och jag kan knappt BÄRGA MIG!!! Ahhhh, kommer bli helt underbart att få avnjuta 2 veckor på Spa hotell samtidigt som jag får mitt cert som Personlig Tränare. Men tills dess gäller det verkligen att finslipa min kropp och förlora så mycket fett som möjligt!

The shapes are saying hello when I burn the fat off from my BAAAADY!🙂

Hoppas ni får en kanon dag i detta underbara väder och en kanon bra träningsdag. Eller ni kanske vilar? :O Finns det ens tid att vila. hahaha. Om ni vill börja följa mig på andra brädor än bara min blogg så kan ni gärna börja följa mig på Instagram för bilder på träning och mat. Jag ger även ut olika recept man kan använda sig utav för en sundare vardag!

Instagram: Myocyte

Träningsgurun din blogg till en hårdare kropp!

