Fest under deffen! ;)

En vecka på deffen avklarad GRRRR! Även fast deffen är igång så måste man få festa lite då och då. Så i Lördags small det, CARB-UP DAY @ Stockholm Steakhouse.

Vandrade i Stockholm på lördagen med älsklingen, köttfest låg i bådas tankar, och att jag skulle få trycka i mig lite kolhydrater gjorde mig alldeles pirrig. Komiskt nog när vi pratar om att få trycka i sig en fet bit kött och fuska med lite kolhydrater så poppar Stockholm Steakhouse upp mitt framför våra ögon!🙂 Mmmmm ibland har man tur, blev att sätta sig på uteserveringen och se när solen gick ned samtidigt som man åt sig tjock med 300g Entrecote, ugnsbakad potatis och bea.. Ingen proteinbea här inte, utan the REAL STUFF!!!

Oturlig nog dog mobilen då jag skulle ta foto på min matlycka så får bli en bild från deras egna hemsida!

Helgen och nya veckan har rullat på bra. Har äntligen fixat mitt internet och med det slutfört ytterligare två till kunder som jag hoppas kommer bli super glada över resultaten jag hjälper dem att åstakomma! Hoppas ni har haft en lika grym helg som jag, med mycket god mat och bra träning! Så hörs vi imorgon med en färsk artikel om träning och hälsa!

Träningsgurun, din väg till en hårdare kropp!

