Utomhusträning

5 dagar har gått på min Diet, vilket skit alltså. Har fortfarande en hel del sug efter godis, chips och annat gott. Men nu kör vi och jag ska bevisa att fett % droppen jag vill göra är möjlig att utföra på endast en månad. Sen jag börjat med min diet har jag format om den efter de jag känner är rätt och jag har nu printat ut den och kör efter denna mall.

Dag 1: Warrior Diet (äter mellan 18:00 – 21:00 2 måltider)
Dag 2: Periodisk fasta (äter mellan 12:00 – 19:00)
Dag 3: Periodisk fasta (äter mellan 12:00 – 19:00)
Dag 4: Periodisk fasta (äter mellan 12:00 – 19:00)
Dag 5: äter från 08:00 – 20:00
Dag 1: Warrior Diet (äter mellan 18:00 – 21:00 2 måltider)

Alla dagar körs med Keto – diet. Jag försöker lägga min kropp i ketos (jag utesluter alla kolhydrater) och får i mig max 20g om dagen. Under Dag 1 (Warrior Diet) så kör jag ett slags refeed mål klockan 18:00 där jag äter något gott och kolhydrats rikt så min kropp aldrig får känna på att den svälter och att jag alltid håller min metabolism på TOPP!

Jag känner dock att jag är på ett tidigt stadie till att komma in i ketos, alltid trött och seg i huvudet. Men träning går bra och jag pumpar vidare nu får vi bara se till att bevara muskelmassan och bli av med allt fett till PT-utbildningen!🙂

Har dock inte hunnit träna så mycket på gym då jag har en hel del kunder via bloggen nu samt att jag jobbar nästan heltid på en restaurang i mitt område för att skrapa ihop de sista pengarna till kursen. Men bara för att jag inte hinner ta mig till gymmet så betyder det inte att jag INTE hinner träna! Har precis kommit in från ett grymt backintervall pass och så sent som klockan ett inatt var jag ute och körde Crossfit. Haha, låter lite galet men jag har själv satt upp regler för mig själv som jag älskar att följa, jag har märkt att detta ger mig så mycket i min egna träning och jag rekommenderar verkligen att ni sätter upp era egna mål och regler!

Jag ska bli utnämnd till Sveriges snyggaste kropp!
Men för att komma dit måste jag ge allt. Jag gör inte de än… Jag måste hitta den inre glöden och vinna över alla andra! För just nu är det någon där ute som har samma mål som mig samma vision som mig och jobbar HÅRDARE, SNABBARE och BÄTTRE än vad jag gör.
Inse att vi bara har en chans på oss! Låt inte denna enda chans vara begränsad. Kör BARA KÖR!
Ligger jag vaken klockan tolv på natten och inte kan sova? UT OCH SPRING.
Ge allt eller ge upp! Jag har redan känt på smärta och upplever det varje dag, så se till att få en belöning av ALL SMÄRTA DU GÅTT IGENOM!

Jag ska lyckas!

