Sista dagen.

Sista dagen på min bulk, buhu. LIFE IS HELL SOMETIMES, men efter flertalet månader med ”abs aint showin im growing” så är det dags att göra om mottot till ”Pfft, growing, im shreddin'”. Men eftersom dagen inte är slut än så ska jag passa på att njuta vidare, med god mat och lugn och ro. Vi får se de här som den enda ätardagen under hela deffen. Dock kommer deffen inte vara speciellt länge men jag siktar på att tappa 4 – 6% BF på 1 månad, låter lite galet men inget är omöjligt! Men när månaden är slutförd är det dags för den efterlängtade PT-kursen som Deep Bodywork håller nere i Göteborg, så då får det bli två veckor av bara massa gott samtidigt som jag utbildar mig och bygger en allt mer snyggare och atletisk kropp!

Helt klart fuskat tillräckligt för dagen, nu får vi bara se om detta fuskande ger mer tryck i musklerna eller gör bara så jag blir lite tjockare..😛 tror dock på första alternativet, imorgon kör vi BENSLAKT med en jävla bra KNÄBÖJ strikt, djup och TUNG ska den vara. GROW STRONG OR GO HOME, sup?

För övrigt så har jag idag kört lite prioritetsträning. Jag körde axlar och rygg för att få lite större delts och lats då jag känner att detta SAKNAS, om allt går som det ska du kommer jag försöka klämma in ett prioriteringspass en gång i veckan så dessa muskelgrupper får känna smärta  två gånger per vecka istället för en. Visst jag deffar men med lite tur och glöd så kan jag förhoppningsvis få lite extra tryck i dessa muskler!🙂

Nu är det bara fortsätta slakten och lyckas med mina mål, och så ska jag även försöka få min nya hemsida och mitt företag att snurra på!😉

Fortsätt att kämpa så ska ni se att även ni lyckas uppnå det omöjligt!!
Träningsgurun.

