Hårtorken, I LOVE YOU! :)

Haha, efter en kort diskussion sent igår kväll med Fredrik Viklund om vad som skulle tränas då vi skulle ha en GYM ROYAL tillsammans på onsdag. Så blev det bestämt, BRÖST! Det är BRÖST vi ska slakta och skryta om vem som lyfter mest. Förlorar jag ”styrkeskrytet” så kommer jag ändå skylla på att det är teknik som spelar roll inte vikten. Ha. Ha! Nej men så är det Teknik före Vikt, får fan se om det blir så imorgon!

Men men… Bara för våra scheman ser så olika ut så omformaterade jag mitt och det blev därför BEN slakt idag! Fasiken alltså, antingen vare 43grader på gymmet eller jag som uppnått en ny platå inom svettning! Fy vad jag svettades, efter att ha avslutat min BENSLAKT. Bara rann från panna och mitt ljusgröna linne var definitivt MÖRK GRÖNT efter avslutat pass. Hehe, men sliter man så sliter man och det märktes att jag gjorde det också. För under passet så sitter det en kille helt stilla på samma ställe och varje gång jag börjar en övning så tappar han hakan och bara stirrar på mig. Hoppas han var imponerad och inte tappa hakan av skräck då jag skrek!😛

Att jag svettades var ett faktum och nästan ett problem då jag skulle gå hem, eftersom linnet jag använde var helt klart för blött för att ligga i väskan. Men kvick tänk som jag är så kom jag på att hårtorken är ju som en liten ”torktumlare” hehehehe, så blev att stå där i tio minuter för att torka linnet så jag sedan kunde lägga ned det i väskan utan att blöta ned mina arbetskläder!

Bilden visar inte riktigt mitt svettande men bygg upp en bild åt er själva. Det var MYCKET!

Ben ben ben… Det var riktigt kul att köra och mitt upplägg var inte heller så dumt!

Knäböj 15-12-10-8-6-4 (pyramid)
Benspark 15-15-15 (superset)
utfall x-x-x (superset)
Raka mark 12-12-12-12
Benpress 12-12-12 (dropset)
Stående vadpress 10×10 (GVT)
Liggande lårcurl 12-12-12 (Dropset)

Allt detta med minimal vila.. IN I HELVETE vad det tog alltså! Jag känner redan att träningsvärken är på väg och jag är redo, redo att ta den som en man och gå som en Cowboy i tre dagar framöver hahaha.🙂
Men imorgon blire bröst med Fredrik, får se om vi kan slakta dem bättre än vad jag slaktade benen idag. Men fortsätter jag i detta tempo kommer ja fan bränna för mycket kalorier än vad jag ska under min bulk. Haha Bulk went Deff, only TRANINGSGURUN can make that happen..

Slakta på nu. 
Träningsgurun din blogg till en hårdare kropp!

