Rensar huvudet…

på ytterligare ett antal tankar jag har om framgång och varför bara ett fåtal lyckas.

Varför man lyckas är inte för att man är som någon annan, utan man gör det du inte vill göra. Man slåss mot oddsen även fast det är 10 mot 1, antingen väljer du att ge upp något för framgång eller så kommer du inte nå FRAMGÅNG!
Kom inte och säg till mig att framgång är enkelt. Jag skakar inte av rädsla eller är osäker på vad som är rätt eller fel, jag bryr mig inte heller om någon skrattar och säger eller hur du kommer inte lyckas! Istället tar jag dessa känslor knäcker dem som ägg i ett glass och sedan dricker jag upp de. Skiten funkar inte på mig. Jag skrattar och inser att den som inte når framgång eller har ett mål att slutföra är den som inte tror på dig. De vet inte att de finns framgång att hämta.

Man ska motiveras av utförande och när du lyckas avklara en uppgift, inte av äran. Att motiveras av äran dödar dig själv och skapar ett ego som tar över ditt framgångstänk. Om jag ramlar kommer jag ställa mig upp igen, om jag blir slagen kommer jag bara stå, om folk trycker ned mig och skrattar åt mina mål kommer jag bara skratta dem upp i ansiktet och hålla med. Men jag kommer aldrig ge upp!
Det är därför jag når framgång!

https://traningsgurun.wordpress.com din blogg till en hårdare kropp!

