De ska se på något nytt!

Äntligen hemma efter ett riktig toppendag som slutade i totalt ÖS REGN! Kul att sitta i en öppen båt mitt ute på fjärden när det börjar ös regna… Haha. Där kan vi snacka om växlande väder, ena sekunden försökte man få en bränna på kroppen och andra sekunden försökte man ta skydd ifrån regnet.

Boat + Rain = No good.

Men efter att ha lyckas fly från regnet och kylan har jag lyckats ta mig hem och ätit middag. Nu är det bar att ladda batterierna med proteinshake, jordgubbar och en kvälls promenad så jag är redo inför imorgon då jag verkligen ska gå ut hårt på bröst med mitt nya ”superschema” som jag snickrat ihop och med ”superschema” så ska det vara ett crossfit liknande pass så man verkligen känner att kroppen jobbar och hjärtattacken är nära haha.

Nu är det bara en och en halv månad kvar till kurs start nere i Göteborg så det gäller att ligga i med träning nu. Så att man verkligen visar vad man vill med livet, och att man inte är en utav många ”idiot” PT’s som utbildar sig för det ska vara ”hippt” eller ”status”. Men mer om dessa ”idiot PT’s” någon annan gång då jag kanske har lite mer hat i kroppen!!😛

Nu får jag fortsätta smaska mina jordgubbar och dricka min proteinshake så jag sedan kan ge mig ut för en liten kvällsrunda innan läggdags. Så får vi se om jag lyckas bli lika svettig som igår vilket jag är mycket kritisk till..
Ha det bra nu och lev livet!


 KÖÖÖÖÖR! BARA KÖÖÖÖR!
Jag återvänder aldrig, jag ska förbli odödlig. 

