Helvetes Crossfit!

Oh herre jävlar!
Avslutade precis ett crossfit pass på 40 minuter, mer klarade jag bara inte av! Att du själv designar och kör igenom dina kondition / intervall pass brukar oftast för mig vara lite mesigt än då man har en vän bredvid sig som skriker åt en att man aldrig kommer lyckas om man inte tar ut sig extra mycket. Men idag… Jag tror jag har förstått vad som menas med en jävlar anamma! Att jag alltid gått till ”the end of the world” med min träning är ett faktum men idag.. Oh shit. Jag har inga ord för det som jag upplevde! Haha.

Efter att ha legat hemma och bara ätit hela dagen kände jag att det var DAGS att slå lite på kroppen. Inte nog med att det var dags för att träna utan det var också dags att prova en liten ny form av träning! Istället för att köra mitt dagliga intervallpass, så satt jag mig snabbt och utformade ett inte så vanligt crossfit pass. Eller ja. Det var ju helt enkelt mitt svar på crossfit, och jag kan ju säga såhär. FY FAN vad jag svettades och tog i. Jag visste inte att det möjligt att svettas denna kopiösa mängd som jag gjorde men kul var det att se att min kropp kunde uppnå en ny nivå när det gäller träning.

Att blanda styrka med kondition är enligt mig ett roligt sätt att träna samtidigt som du förbättrar din kondition samt styrka på samma gång! Att sätta ihop lite ”crossfit” liknande pass då jag har PT-klienter är något jag definitivt ska göra.
12 reps på bensparken följt att 20 reps upphopp för att hålla flåset uppe!😀

Grymt kul att se att jag fortfarande verkligen kan döda mig och slå nya svett rekord, detta ska även mina kunder göra! Haaha.

Nu är det bara att fortsätta att forma kroppen inför Deep bodywork PT-School som ska genomföras den 27 augusti. Sjukt taggad inför detta! Gäller bara att fortsätta att bygga muskler och förbättra konditionen så man en dag lyckas bli Sveriges bästa PT! Men det är en bit kvar innan jag lyckas nå denna platå, först och främst ska min egna kropp se grym ut! Så jag ger ett gott intryck till mina kunder.

Nu är det bara att ladda upp med lite mat och sedan dra iväg för dagens andra pass som ska bli Axlar i Triceps på Actic!

Winners never quit, quitters never win! /Träningsgurun

