Kämpa på.

I ditt liv kommer du märka att du bara har en chans. En chans att kämpa och slåss för något som kommer göra dig stor. Hitta detta något och slåss för det, slåss för det och uppfyll detta något så kommer du skapa något som aldrig kommer bli bortglömt.

Du lever bara EN gång!

Jag kanske är lite utav en mupp jag, men som människa kommer du aldrig bli i hå kommen. Du kommer aldrig finns kvar i folks minnen, i böcker eller på internet som ”Calle” eller som ”Karin”. För att du ska vara någon i andras liv måste du bli något. Du måste göra ditt namn till ett substantiv. Att lyckas med detta något är enligt mig livets mening.

Du lever för att finns, du lever för att synas, du lever för att BLI! Men viktigast av allt du lever bara en gång! Jag kan inte svara för dig hur du ska hitta detta substantiv men när du väl hittar det i dig själv så ska du kämpa. Bry dig inte om vad andra säger att du kan eller inte kan göra, följ inte omgivningen. Har du en gång hittat meningen ska du aldrig blicka tillbaka!

Jag slåss för det jag tycker är mitt livs mening och jag kan inte säga att det är som att en pelare av ljus har kommit från himlen. Jag har helt enkelt hittat mitt substantiv, jag är Calle Träningsgurun Baumgarten. Något jag slåss för att vara, en träningsguru som kör mitt egna race, vare sig jag blir hatad eller inte hatad så kör jag!
Just nu stångas jag hårdare en någonsin på gymmet och har lyckats ta mig till 90kg i kroppsvikt! Ett stort mål för mig men ett litet mål i den stora världen.

Imorgon är en ny dag!
Jag är fortfarande sjuk… Blääääh! Men jag försöker att äta och medicinera bort min förkylning som snart är helt borta!😀
Som sagt imorgon är det en ny dag och det är även Onsdag? Haha, tappat bort dagarna då jag varit sjuk. I alla fall, imorgon vill jag vara frisk och då sätter vi ny fart på gymmet och drar en axelslakt @ Sats igen!
Om jag lyckas friska till tills imorgon så blir det att ta axlarna från alla vinkar. Rotatorcuffen, bakre och främre axel, delt you name it! Det blir helt enkelt en grym axelslakt för extrem muskelbyggning! Militärpress, framåtlyft, sidolyft etc. etc.

För att lyckas med denna EPISKA SLAKT så ska jag börja dagen med mina proteinpannkakor som blev över från dagenslunch!  100% ProteinPancakes right down in my beeeeeeeeeeeeellllleeeeah!

 Inte illa pinkat att äta upp en halv sats proteinpannkakor när man är sjukt! Men vad gör man inte då det är så j-vla gott!

Träningsgurun din blogg till en hårdare kropp!

