Transformation nr 1!

Idag blev jag förfrågad av en vän att dela med mig utav lite för och efterbilder. Dum som jag är så har jag ju knappt tagit bilder under min utveckling , och det är svårt att då hitta bilder som visar någon skillnad.
Jag lyckades dock sätta ihop ett litet ”collage”  av bilder på en 8 – 10 månaders bulk som senaste bilden är tagen för en månad sedan.

Jag hoppas ni gillar det och kämpar på lika hårt som jag gör! Nästa mål 100kg med min super bulk/deff som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Jag måste även säga att jag märkt betydligt större skillnad med detta schema som jag kör på nu!

Jag strider på så mycket det går men har just fått en liten förkylning som jag försöker döda så snabbt som möjligt! Men målet nu är verkligen att växa på mig inför min PT-kurs och dra kanske en lite snabbare och seriösare deff veckorna innan för att se lite bättre ut kroppsligt!

Winners never quit, Quitters never win!  

