Operation kvällsmål!

Onsdagen har slutat bra. Ja eller jag antar att det är bra att jag knappt kan hålla ögonen öppna vid tio tiden på kvällen… Ha… ha!😛 Att jobba och sedan slakta en stor muskelgrupp är verkligen PAIN IN THE ASS, jag förstår ibland inte hur jag orkar att gå runt med det hela, men vill man något till den rätta mängden så slutar man aldrig kämpa. Jag själv ser det som att man ska kämpa tills man dör, efter det får man vila på riktigt!

Men i alla fall. Onsdag var det jah! Onsdag equals BACK BRAH! Rygg är verkligen något jag måste jobba stenhårt på jag tycker mina lats saknar tryck och mina bakreaxlar saknar form. Buhuhu…😦 Men idag tror jag verkligen jag lyckades spränga ”skiten” ur ryggen, detta då jag lyckades ladda upp med en redig lunch gjort utav Vaxholms topp kock Hjamal. Det vi fick på tallriken idag var Hjamals svar på ”byggarkost” haha det blev en lax & kycklingsallad med extra allt plus salladsbar på det, två st blåbärs&vanilj bakelser. Mums, det gav mig tryck det kan jag lova er!!!

Efter detta lyckade träningspass så var jag helt slut när jag väl kom hem! Det blev att slutföra ytterligare ett till prov på min kostrådgivningskurs och sedan bar det av till köket för ”operation kvällsmål”.
 Så nu sitter jag här framför min lilla burk och smaskar på det jag lyckades skrapa fram ur ”operation kvällsmål”. Mango och mina mumsiga brownies blev det! Nu bär det av för att se ytterligare ett avsnitt utav Game of Thrones S02 och sedan sängen!

Lycka till nu!

Träningsgurun din blogg till en hårdare kropp!

