VENI VIDI VICI!

Vi alla är vinnare det är vi. Det är med glädje jag skriver idag, har nu avslutat min lilla mini ”deff” där jag har tappat ca 3% bodyfatt!!! Mer behövdes inte. Vi kör igång igen imorgon med le BULK, men nu med ett annat upplägg. Sommaren 2014 ska jag ha en vikt på 85kg och ENDAST 8% bodyfat som MAX!

Men för att uppnå detta kommer det verkligen krävas HARD WORK AND DEDICATION! Jag ska SATSA allt satsa hela penningen för att uppnå detta, vi lever bara en gång och fan ska jag lyckas med mitt liv då.

I slutet av augusti åker jag ned till Göteborg för att färdigställa min utbildning som Personlig Tränare. Jag kommer utbilda mig som jag sa tidigare på Deep Bodywork PT-school och har även fått chansen att konsultera och träna med Richard FitnessRichard Nilsson!

Min plan på hur jag ska träna och äta det närmaste månaderna är lite utav ett experiment som jag INTE rekommenderar för någon förens jag har sett att resultatet är okej och inte dåligt/negativt. Jag kommer ägna en – en och en halv timma på gymmet 6 dagar i veckan då jag bulkar och då jag deffar kommer jag ägna samma tid men bara vara på gymmet fyra gånger i veckan.

Hur ser mitt lilla experiment ut?
Ja mitt experiment har med kosten att göra och inte med min träning att göra. Jag kommer att köra tre byggnadsveckor (bulk) följt av två viktnedgångsveckor (deff) sedan cykla mellan detta ett par gånger för att se hur resultatet slutar.

Jag kan inte säga något om denna taktik då jag aldrig läst om den eller provat den. Man vet aldrig resultatet innan man själv har utforskat!😉

Kcal under bulk:
Dryga 6000 (Blandkost)

Kcal under deff:
Dryga 2500 (LCHF)

Mitt träningsschema inför 3 veckor utav bulk:

Måndag:
Big Lift Day
Tisdag:
Bröst
Onsdag:
Rygg
Torsdag:
Axlar
Fredag:
Triceps
Lördag:
Biceps
Söndag: 
Kardio

Traningsgurun din blogg till en hårdare kropp!

