Så sjukt taggad!

Mitt delmål börjar närma sig och jag kan känna vibbarna ända i TÅRNA! 90 kilo är målet. 90 kg BIFF, snart är jag där. ställde mig på vågen idag och den visade 86.3kg nu saknas det bara ca 4kg innan jag når 90 sträcket.

Att jag skulle vara såhär nära 90kg redan nu var inget jag var förberedd på fast det är i och för sig cirka en månad kvar innan jag når 90 platån. Efter det blir det två intensiva månader med deff för att lägga mig på 6% BF +/- 1%. Då jag lyckas med att nå denna fettprocent kommer jag för resten av min fitnesskarriär försöka  lägga mig på MAX 10% då jag är offseason och gå så lågt som 4% on!

Jag känner att min kropp är på god väg att bli något och jag hoppas att du känner precis likadant! Vi alla har olika mål och mitt kanske är lite mer extremt eller lite mindre extremt en ditt. Men kom ihåg att aldrig sluta kämpa. Att uppnå något stort här i livet är verkligen REN OCH SKÄR tillfredsställelse!

Eftersom att jag vet att folk har det svårt här med att sätta upp egna mål eller en egen planering så kommer jag nu logga mina kommande 12-veckor. Hur min diet ser ut, Hur min träning ser ut, Hur min fysik ser ut And so on! Detta med start på måndag, jag har även tänkt att fota mig varenda dag för att sedan slå ihop en video som jag kan använda som motivation för mina läsare samt kunder!

Ha nu en fortsatt trevlig vecka!
ROCK ON! // Träningsgurun

