Vinnarna av tävlingen!

Skit… En hel vecka har jag segat ned allt. Jag har varit borta och på vift en hel vecka och har därför inte kunnat uppdatera bloggen eller kunnat läsa igenom alla email’s om tävlingen.😦 Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men ibland är man bara för upptagen för att göra 124 saker samtidigt!

Jag har nu hunnit sitta ned och ta det lite lugnt medans jag läst igenom alla mail. Jag har kommit fram till fyra vinnare som enligt mig stod ut från gruppen! Alla kan inte vinna och om du inte vann denna gång ska du inte hänga läpp för det! De är bara ut och kriga i spåret igen! Jag kommer även alltid finns på mail eller på Skype om du skulle ha några frågor angående träning eller kost.

Vinnarna för årets Beach 2012 tävling vann med följande motiveringar:

ålder: 19
kön: man
erfarenhet : Just nu har gått 3 månaden när jag gymmer på Friskis&Svettis, för ett års sen gymade jag på Tible baddet ungefär halvår, det gick i bra men hade inte riktig aning om hur ska man träna rätt.
motivering: Ju kanske för att jag är trött på att vara för tjock ändå det ser inte så ut, det är svårt för mig att går ner i vikter, kanske på grund av att jag har inget motivation, har försökt några gåner gå ner, men misslyckade alltid. Försökte springa och äta mindre men gick inte, som sakt är tött att vara tjock, behöver hjälp av någon som kan detta och hjälpa mig med det, känner mig pinsamt när t ex. ska gå och bada eller någont sånt. Jag drömer om att vara slim, har inga stor maggen, känner sig bättre, bättre kondition, bryr sig inte om någon kollar på mig när jag är på baddet. Sällan så är jag också jätte irriterad/arg på sig själv när jag köper kläder då passar, och efter några månader så är dem för tajta, eller när man går och tänker köpa kläder för att det är rea och då hittar man alldrig som passar för dig p.g.a att du är för stor jag har blivit trött på detta. Det är min den största dröm att vara slim, har haft alltid magen jag vet inte hur det känns att har ingen magen, så ger mig chans drömma inte längre.

Mvh Adrian
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————Hej!
Jag är en tjej på 18 år som verkligen skulle behöva den här chansen till beach-kroppen. Jag är inte överdrivet otränad kanske men på senaste tiden sen det tog slut med min pojkvän har jag börjat tröstäta och det satte sig snabbt och har resulterat i att jag gått upp 12 kg från min ”normala” vikt, och allt detta på en väldigt kort tid. Det har gjort mig väldigt osäker med mig själv och jag har fått dåligt självförtroende och vågar inte gå i tighta kläder och tänker alltid på hur jag sitter för att det inte ska synas osv. Genom att vinna den här tävlingen skulle jag kunna komma igång med ett ordentligt träningsschema som jag skulle kunna hålla uppe sen för att kunna bara hålla mig i form, och jag tror även att det här schemat skulle ge mig den push i rätt riktning som jag behöver. Som det är just nu tränar jag 2-3 gånger i veckan på gym där jag både styrketränar lite och kör kondition, och under hösten och våren dansar jag också en gång i veckan. Jag tror det är kosten som är mitt största problem och jag skulle bli ÖVERLYCKLIG om jag vann det här schemat, för jag tror verkligen att det skulle ge mig det jag behöver för att komma till den kropp jag hade förut och ännu bättre!

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Tjo Calle! (klassmate)

Dennis Tjäder här, jag är då kille på 16år. Jag har nu tränat ett ungefär 8 månader kan jag tänka mig. Jag tränar 3-4 gånger på gym i veckan och kör även lite hemma (bara lite basic biceps curls, magövningar,armhävningar osv). Jag tränar som de flesta men är inte lika bra på att veta om jag har fått i mig tillräckligt med kcl och protein osv.
Jag vill ju såklart som alla andra bygga muskler men även gå upp i vikt. Jag är lite vilse som sagt på vad jag ska äta och så, jag vill därför vinna tävlingen för att effektivisera min träning och verkligen satsa på att få en grym kropp. (man vill ju få blickarna på sig när man går ner på stranden). Jag gillar verkligen träningen och vill verkligen satsa allt jag har. Med dina kunskaper och scheman skulle de göra mig mycket mera motiverad och veta att jag äter rätt och får i mig rätt saker.
Vore grymt med dina kunskaper och scheman. kommer motivera mig ännu mera!
Ha det bra Calle!
MVH: Dennis Tjäder (Blivande hunk)🙂
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
HEJ!
jag är en tjej på 15 år men i september är jag inne på mitt 16 år. Jag är väldigt noga med mig och min kropp och har varit aktiv på gymmet och ut och sprungit, men sen krossades allt.. pågrund av att jag fick prognos av läkaren att jag fått körtelfeber och jag med min otur så förvånade det varken min familj eller mig, innan dess har jag varit sjuk till och från vilket inte alls brukar vara likt mig. Men till nästa månad eller eventuellt näst nästa ska jag nog ha blivit frisk, det är min önskan iaf att bli av med det här så fort som möjligt så att jag kan komma på fötter igen. Men jag tror inte riktigt jag klarar det själv, för visst kan jag erkänna att jag egentligen inte vet vad man kan äta och inte äta, och dom bästa tränings knepen vet jag inte häller. Jag har försökt kört på mitt sätt men når inget resultat och därför skulle jag verkligen behöva din hjälp. Det skulle mig vara alldeles tacksam.
Mvh Lisette
Grattis till er! Ni kommer kontaktas senare ikväll med era Beach 2012 program!
Winners never quit, Quitter never WIN! // Träningsgurun
