Tävla om strandformen!

Livet är nu… Tid försvinner för varje dag, sedan står vi där med ynka tid för att uppnå ett mål som verkar helt omöjligt! Bad och sol är runt hörnet, kraven på att ha en ”rippad” fysik blir allt högre. Vad skulle du säga att jag kan hjälpa dig att uppnå detta ”omöjliga” mål på mindre än en månad?
 Vi alla vill se bra ut inför sommaren men många har inte börjat tänka på att börja träna än… Och nu är det ju ändå onödigt att börja eftersom man ändå inte kommer hinna! YOU INSANE? Jag erbjuder mina läsare en komplett kostplan, komplett träningsschema med mera allt för att uppnå sommarkroppen på MINDRE än EN månad. VAD VÄNTAR DU PÅ? SLÄNG IVÄG ETT MAIL OCH GÅ MED I TÄVLINGEN!

Jag har byggt upp ett program som kommer hjälpa dig att komma i bättre form en vad du någonsin varit på MINDRE än en månad. Det är ingen skum ”crash diet” eller något liknande. Utan ett program som har bevisats funka! Jag har under våren jobbat med ett flertal upptagna människor som vill komma i form till sommaren. Det har nu lyckats, och du har inget att förlora.

Låter du mig sköta din kost, träning, dygnsrytm så lovar jag dig en snyggare kropp! Det flesta människor som vill få resultat vill få det NU, och inte om ett halvår. Det är just de du kan få med mitt ”Going Beach 12”.

Eftersom jag antar att flertalet befinner sig i kris för att se bra ut inför sommaren och jag har även lyckats uppnå en total av 25,000 läsare så tänker jag ge ut fyra stycken GRATIS. Ja du hörde rätt fyra stycken GRATIS ”Going Beach 12” scheman. Det bästa med schemat är att det funkar lika bra för män såväl som kvinnor, ung såväl som gammal OCH du behöver inte använda dig utav några kosttillskott!!!

Hur går jag med i tävlingen?
Jag har för tillfället stängt ned min kostrådgivning och Träningsplans försäljning eftersom jag vill ägna så mycket tid som möjligt åt att hjälpa till det som vinner och även köper ”Going Beach 12”. För att delta i tävlingen ska du:
maila mig på Traningsgurun@live.com och döp mailet till Tävling. Mailet ska innehålla följande ålder, kön, erfarenhet inom tränande och en motivering varför just DU ska vinna!
LYCKA TILL!

Eftersom sommaren är bara en månad bort så kommer tävlingen bara vara öppen till klockan 00:00 12/06/2012!
Kan jag så kan du!

Träningsgurun din blogg till en hårdare KROPP!

