Träningsguruns Kockskola!

Night snack? Saknar du att lägga dig framför TV’n någon timma innan du ska lägga dig och äta ett nyttigt night snack? Ohhh…. Life must be pain for you?!?!?! Att inte kunna växa under  natten eller att din kropp inte kan använda sig utav protein under det 7 timmar du ligger i ”drömtrance”! That’s some deep shit BRAH!

Jag tänkte i alla fall dela med mig av mitt SUPER recept som kommer göra dig överlycklig och göra så att du både psykiskt och fysiskt växer som aldrig förr! REDO ATT HÖRA MITT ”brownie” recept?

Det du behöver för mina special ”brownies” är följande:
5 – 6 äggvitor
1 skopa Casein
1 msk Jordnöt / mandelsmör
6st nötter

Instruktion:
Hacka sönder nötterna så mycket du bara kan! Det ska inte vara för CRUSHY…. sup? Efter du lyckats krossa nötterna… så ska du hälla ned dem i en skål med ditt Casein och dina äggvitor. Blanda nu runt smeten tills den är jämn och LÖS!!! Om den blir för tjock så tillsätt lite mjölk eller vatten.
Häll ut smeten i en djuptallrik och ställ sedan in den i mikron för 1 minut. Efter en minut tar du ut smeten och blandar i din msk med jordnöt / mandelsmör och ställer in den ytterligare en minut.

Den har nu fått en mer brownie liknande konsistens… Ta ut bakelsen och låt den svala i två till tre minuter! Då den väl har svalnat ned så skär du den i fyrkanter för sedan ätas med eller utan kesella dipp…
NJUT av mina EPIC BROWNIES!

BROWNIES TO SOME SERIOUS MASS!

Näringsvärde:
Kcal: 318
Protein: 48
Fett: 13
Kolhydrater: 6.5

TRÄNINGSGURUN!! Din kropp till en hårdare kropp!

