Min ideologi!

Att ha levt ett liv utan några mål är något man inte vill gå igenom.. Men det har jag gjort! Jag har sedan jag var sju år varit BEROENDE av att spela dator spel, och det är något jag fortfarande håller på med fast i en mer begränsad miljö!
Jag har ändrat på mitt liv och skapat mål som jag vill uppnå. Vilket jag rekommenderar andra i det här livet att göra. Jag tänkte dela med mig utav mitt egna tänk igenom en ideologi och jag skiter i om detta inlägg eller min blogg blir omtalad, för det ända jag vill är att dela med mig! JAG VILL VISA DIG hur man egentligen blir BÄST!

Jag ska vara ärlig med er och mot mig själv! Innan jag började träna så HADE JAG VARIT FÖR FUL ALLT FÖR LÄNGE! Jag har nu hittat mitt kall i livet sedan ca 2  – 3 år sedan och det är att TRÄNA, att se bra ut OCH ATT VARA NÅGON! Jag har gått ifrån att inte ha en gnutta muskelmassa på kroppen till att vara en HINGST som fortfarande växer. Tror du jag överdriver.. Låt mig visa lite stats jag har sparat.
Hantelpress:
Startvikt = 8kg per hantel
Nuvarande vikt = 40kg per hantel

Hammer Curl:
Startvikt = dryga 10kg per hantel MAX!
Nuvarande vikt = 22kg per hantel+

Benpress:
Startvikt = Under 100kg
Nuvarande vikt = 200kg +

JAG TRÄNAR PÅ och mina stats är för mig! JAG fullständigt i om du är starkare än mig för SNART ÄR JAG STARKARE ÄN DIG!! Jag tränar för att bli STÖRST, STARKAST och SNYGGAST! Kalla mig egoist om du vill, men det är just det jag är. JAG älskar min kropp och vill att den ska ha sin snyggaste form den bara kan! Och jag hoppas att du är likadan. ÄLSKA DIG SJÄLV OCH DIN KROPP! För det är det ända du har! För er som redan har mål i livet är denna ideologi bara ett bevis på hur jag tänker och hur jag gör!

1. Dominera ditt motstånd!

2. Ge ALDRIG upp!

3. ATTENTION WHORE… YOU ARE ONE!

4. Var dig själv!

5. Lev ditt LIV!

Dominera ditt egna motstånd:
Det finns inget bättre än att vara bäst. Det är just det du måste vara för att lyckas! Du har INTE något att förlora på att vara bäst så varför inte KÄMPA för att vara BÄST! Vill du fortsätta att vara grabben framför datorn eller personen utan muskler så är det okej för mig! MEN….. JAG antar att du inte vill vara det eftersom du läser min blogg. Utan du vill vara personen som är snyggast, personen som ser BÄST ut bland dina kompisar.. Allt är en tävling och du vill egentligen vara bäst på något! SÅ VISA NU FÖR FAN ATT DU ÄR BÄST!

Du borde dock visa medmänsklighet och aldrig bli ett djur som bara bryr sig om sig själv och skiter i andra! Uppnår du ”stadiet där du är bäst” ska du visa det igenom att hjälpa omgivningen till något bättre! Visa dem hur även dem kan bli bäst

Ge ALDRIG upp:
Du har nu förstått att för att lyckas måste du bli BÄST! Men för att bli BÄST får du INTE GE UPP! Motgångar kommer och den tiden kommer vara tuff. TA DIG I KRAGEN och GÖR DET RÄTTA! Dina ”kompisar” kanske tycker du är ”obror” eller ”oschysst” bara för att du inte spelar datorn eller äter pizza med dem. Men har du kompisar som är såhär, så är det inga kompisar… Låt mig berätta dig en sak. Har du dessa kompisar så FÖRGÖR dem. DU ska inte ha kompisar som fortsätter att dra tillbaka dig och får dig att ge UPP! Du är en GYMJUNKIE som ska bli bäst! QUITTERS NEVER WIN, WINNERS NEVER QUIT! sup?

ATTENTION WHORE… YOU ARE ONE:
Att vilja ha uppmärksamhet är samma sak som vara bäst. Alla vill synas men vissa mer än andra. Att träna och bli snygg är något som drar många ögon på dig. Fortsätt träna, fortsätt växa och fortsätt bli snygg! Den dagen du har uppnått dina mål BELÖNA DIG! Visa dig för mänskligheten! Ta kritik så som ”JÄVLA ATTENTION WHORE!” sanningen är den att du fortfarande kommer inspirera folk att göra samma förvandling som dig. ÄVEN hur mycket skit du kommer få så kommer du bli ÄLSKAD!
DET FINNS INGET BÄTTRE EN ATT HJÄLPA ANDRA MÄNNISKOR OCH FÅ UPPMÄRKSAMHET OM DIN EGNA FRAMGÅNG!

Var dig själv:
Det finns inget värre än att förlora sin EGNA IDENTITET. Vi har många människor idag som slutar vara sig själv för att uppnå något! Se till att vara den lilla jäkeln som fortfarande UPPNÅR DET BÄSTA och är SIG SJÄLV!  Hitta ditt inre jag och visa världen vem du är. Dum, snäll, ego, dominant! VISA VEM DU ÄR. VAR INTE RÄDD ATT VARA DIG SJÄLV FÖR OM DU ÄR RÄDD FÖR DIG SJÄLV KOMMER DU ALDRIG VARA TRYGG I DIN OMGIVING!! Är du tjock? Ful? Snygg? Acceptera ditt utseende och kämpa FÖR DET DU SJÄLV VILL! Men dölj FÖR FAN inte vem du egentligen är!

Men såklart går det att förändra sig!🙂

Lev ditt liv:
Under tiden du uppnår framgång eller blir bäst MÅSTE DU LEVA LIVET! Du kommer aldrig vara lyckligt förens du LEVER ditt egna liv. Följ din egna väg och låt inte folk hålla dig tillbaka! Dansa naken i närmsta köpcentrum! Flytta till en lyxvilla! BLI SEDD!
Få folk att vilja sukta efter dig! Det är ju du som är bäst och vill inspirera andra! DÅ DU VÄL LEVER LIVET OCH VISAR VAD DU HAR, KOMMER FOLK VILJA HA DET SAMMA! När du lyckats med detta så har du LYCKATS att inspirera folk!

Jag har nu delat med mig utav min ideologi dels för att göra det lättare för mig i vardagen och veta vad jag håller på med. Men även för att inspirera DIG till att lyckas. Vill du inte följa min ideologi behöver du inte det! Denna ideologi kommer bara från mig som person och är förmodligen idiotisk för vissa! Men det är min blogg och mina lagar!

LEV LIVET OCH TRÄNA HÅRT! // Träningsgurun

