Bloggens koncept.

Tjenare!

Jag satt igårkväll och pratade med en utav min bästa kompisar på Facebook. Som en trogen läsare till bloggen gav han mig postivit och negativ kritik på min blogg. Vi började bolla ideer mellan varandra och tillslut så gav han mig ett SUPER bra förslag på hur jag skulle kunna förbättra bloggen och mitt dagliga postande.

Som ni kanske märker kan det ibland ta 2 – 3 dagar innan ett nytt inlägg kommer upp och detta skapar problem för mig och mitt läsarantal och tråkar ut det flesta som följer min blogg. Men detta ska det bli ändring på!

Så av ren vänskap så har jag nu fått hjälp att lägg upp ett nytt koncept som jag ska använda mig utav på bloggen. Konceptet går ut på att jag, på min fritid kommer skriva artiklar samt studier för att sedan spara dem i ett word dokument så jag ska kunna posta en ny arikel, studie, undersökning eller what so ever var enda morgon! Detta för att ha ett konstant flöde på bloggen!

Vissa dagar då jag känner att det behövs kan det även komma upp en morgon och kvälls post!

Jag hoppas ni gillar iden/konceptet lika mycket som jag gör!

TRÄNA TUNGT!

