Mina sjuka vänner…

har överraskat mig ytterligare ännu en gång! Fast denna gång på en OTROLIGT hög nivå, som jag tror kommer ta lång tid för någon att överträffa he.. he. Alla vi gymfreak är lite galna i sig det vet vi alla. Vissa svimmar under träningen, vissa tränar så hårt så de spyr och någon annan stannar kvar och tränar i 3 timmar för verkligen ”DÖDA” sin biceps.

Men att vara jag och uppleva det jag gjorde idag, är nog toppen av galenskap. Låt mig berätta… (hoppas du inte dödar mig nu David.)

Dagen började med att jag vaknade upp i Solna hos en god vän, eftersom vi dagen innan hade umgåtts ätit middag (Tonifsk, fetaost och shake) samt sett på film.
Tidigt som *** var jag dock tvungen att gå upp för att hinna med min tandläkaretid som jag hade 09:00 på morgonen, visst 09:00 är inte så tidigt men när man befinner sig 1 timma och 10 minuter från sin tandläkare så måste man vara uppe med tuppen.. Hehe.

Vanligtvis hatar jag tandläkaren något OFANTLIGT mycket och jag tror inte jag är ensam om denna åsikt, men måste medge att min vistelse där var väldigt kul. Jag tror att undersökningen tog 40 minuter, inte för jag hade hål i mina tänder utan mer för vi satt och småpratade.. Lyckades även få in lite reklam om min blogg för henne vilket hon verkade gilla att höra, haha!

I alla fall, efter den trevliga timman hos min tandläkare var det dags att åka till Arlanda och lämna av en kompis förälder och det var just här de hände.. När vi lyckats släppa av honom vid Terminal 4? så sprang jag in för hämta lite vatten åt oss, PWO’n skulle svepas för att sedan pumpas ut på gymmet.

Väl tillbaka i bilen, skricker David (föraren)
– FAN JAG MÅSTE PISSA. Men jag kan inte gå in för då får vi böter eller något skit..
– Jaha? pissa på gymmet då. Svarar jag och stänger igen bildörren.
– Nej det går inte ge mig min shake för fan!

Haha, så där satt vi. Två grova män i en liten röd bil lyssnades på hans urinljud. Jag kunde inte låta bli att skratta då jag blev utpuffad ur bilen och tvingad att täcka fönsterrutan så att ingen skulle se in. Oh shit, THAT PROTEIN WILL TASTE AMAZING, RIGHT? I alla fall, nu är detta ”achievement” även avklarat, att kissa i nöd och lust i sin egna shaker. Tursamt nog så drack han ju inte ur denna shaker senare under dagen, och vi får hoppas att den rengörs lite innan han sörplar en wheyshake nästa gång.

Dagen fortsatte med ett grymt hårt gympass, och nu en härligt kycklingsallad till middag för sedan lite kvällskardio!!
Jag hoppas ni har haft en härligt dag med lika galna upptåg! Ha det bra och njut av livet.

WINNERS NEVER QUIT, QUITTERS NEVER WIN! // Traningsgurun 

