En alldeles suverän dag!

Härligt att sitta hemma och för en gångskull njuta utav livet och vad det har att erbjuda. Vecka 15 är nu avslutad och vad gör man inte förutom att blicka framåt?  

Jag har fått ytterligare ett mail från en ny Klient från bloggen och jag kan ju inte gråta över att jag lyckats dra in cirka 10 klienter på bara 3 VECKOR! Otroligt, jag blir så glad när man får chansen att hjälpa människor till ett bättre liv och välmående.

Jag har för övrigt fyllt min vecka med hård träning efter min nya två splitt som jag använder mig utav 5 ggr i veckan. Utöver träningen har jag haft fullt upp med klienter och Jobbande, men jag har allt hunnit gå och avnjuta en härlig lunch på ett av mina favorit ställen Sva marga mat på magasinetsom är placerat i Vaxholm. Restaurangen är hälso och ekologiskt inriktad och serverar bara mat som är skonsam mot naturen och hör ihop med säsongen!

Hälsotallrik!

Hälsotallrik! Jag kan varmt rekommendera ett besök på denna restaurang om du någon gång har vägarna förbi Vaxholm.

Man kan nästan tro att det här var slutet på mina underbara vecka men så var det inte. Jag har äntligen fått hem min lärobok från ISSA och även fått mail om att jag kommit in på Deep Bodywork PT-School i september!

Tryck på bilden för att komma till deras sida!

Tryck på bilden för att komma till deras sida!

Så jävla glad att jag knappt kan stå. He, he.. Nu får vi bara se till att kämpa järnet och lyckas, för misslyckande finns inte i min VÄRLD! Nu börjar kampen till att bli Sveriges bästa Personliga Tränare, och med resultaten mina klienter redan fått så är jag på rätt kurs!

Träningsgurun ett annat ord för lycka!

Kämpa på till max och följ DIN EGNA väg i livet. Låt inte andra bestämma vilken väg du ska följa eller hur den ska se ut! Ha ett bestämt mål och slutför det innan du påbörjar ett nytt. 

