Paniken jag har…

är så jävla brutal. Det senaste dagarna har hela jag fyllts upp av PANIK, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra…

Paniken är så stor så jag känner att vafan, varför inte skriva av mig så får vi se om det blir bättre. Jag håller just nu jobba med x antal klienter samtidigt som jag jobbar som servitör och tränar. Men det är dags att lägga om dieten för mig själv och min träningsplan.
Hur ska jag träna?
Hur ska jag äta?
Vad ska jag göra?
Hur ska jag sova?
När ska jag sova?

aahjgijwaeifjwaiof…

Jag blir galen på bara tänka på allt jag måste göra, sen är jag alldeles för träningskåt så när jag missar en dag från gymmet börjar jag bokstavligen gråta! Jag försöker ligga i med mitt tränande och mitt pluggande så jag blir cert. träningsterapeut och Personlig Tränare om 5 – 6 månader. Men samtidigt som allt detta händer försöker jag maximera min fysik så jag kan vara toppform tills nästa vinter då jag vill TÄVLA i Fitness.

NEJ! Skärp dig nu Calle, bit ihop och rätta till alla små problem du har i ditt liv. he, he.  FAN jag vill bara köra igång nu, har vilat i två dagar nu men har fortfarande ångest och panik… Antar väl att det bara är att ånga på, äta mer, växa mer, träna mer!

Lycka till allesammans och låt oss reda ut detta!

WINNERS NEVER QUIT, QUITTERS NEVER WIN! 

