Lyckad helg!

Helgen är nu avslutat och måndagen har inletts med en powerwalk och facebookande… Var tvungen att ta lite sovmorgon idag efter en härlig Stockholmsnatt med några av mina vänner.

Min mage är fortfarande förlamad efter gårdagens middag på Mongolian Barbeque samt godiset på bion. Igår kan vi snacka om HARDCORE bulk session.. Jag tror jag lyckades äta ett berg nudlar och 30 bitar shushi samt efterätt innan magen sa STOPP! Haha, men en mycket värd och lyckad kväll blev det tillslut. Vi får se hur denna festmåltid påverkar pumpen!🙂

Efter en God och trevlig middag blev det ett stopp på Bellmans för att dricka kaffe och sedan iväg på nattbio på Sergel. Devils inside var det som stod på biljetten då jag hämtade ut den. Jag är själv ett skräckfilms-fan men jag måste säga att denna film inte nådde mina förväntningar och slutet var alldeles för skumt för vara ett slut. Mer säger jag inte, hehe. Ni får se den själva!
Hoppas ni hade en fantastisk helg, och kommer tillbaka till gymmet hårdare än någonsin!

Ha en fortsatt trevlig dag mina läsare!
Träna hårt!

