Träningsguruns Kockskola

Shit också. Känner att jag börjar dra på mig en liten förkylning, men jag försöker göra allt för att minska dens utbrott!

Jag gick för några minuter till köket för att försöka slå ihop något nyttigt och vitaminrikt. Efter experiment med buller och brak lyckades jag forma en delikate som borde skrivas om på bloggen!

Vitaminbomben jag lyckades göra är PEFEKT för dig som använder dig av LCHF, går under en strikt tävlingsdiet eller behöver extra vitamin och protein under din hårda dag. Receptet till min OTROLIGA vitaminbomb är… Detta får ni reda på i nästa avsnitt av Träningsguruns Kockskola. He. he. Där var jag allt rolig.

Äggröra & Kesotallrik

Näringsvärde:
Energi: 309 kcal
Protein: 41 g
Kolhydrater: 7 g
Fett: 13 g (Beroende på fett% I din keso)

Ingredienser:
1 helt ägg
3 – 5 äggvitor
1 msk Kruskakli
1 tsk olivolja
1 kiwi
100 g minikeso
5 st. valnötter

Tillagning:
Knäck äggen och häll ner dem i ett L mått. Häll i Kruskakli och olivoljan. Slå äggen hårt med en gaffel till det är en jämn ”smet”. Smöra stekpannan och häll sedan på äggen, rör runt med en stekspade och skapa äggröra!
Krossa dina valnötter och blanda i dem i keson. Lägg nu på din keso & valnötsröra på tallriken med hjälp av en sked, häll därefter på äggröran för att sedan placera din uppskära kiwi på valfritt ställe över rätten.
NJUT!

Ett perfekt kvällsmål för den sjuke eller för dig som är mon om din kropp.
Träningsgurun din blogg till en hårdare kropp!

One comment

  1. Men! Gör som jag sa att du skulle göra. Bli snygg och smal till sommaren, skriv vad du äter och tränar varje dag så kan vi tjockisar som inte fattar skit om sånt här bara följa dig (höhö)

