Jag måste bara…

be om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen på snart två hela VECKOR!😦 Buhuhuhu, har skuldkänslor. Men det finns en förklaring stanna kvar så ska jag berätta.

Har för 3 dagar sedan kommit hem från en hälsoresa uppe i Vemdalen. Skidåkning, träning och hälsokost veckan ut. Kan det bli härligare? Anyways… Eftersom vi hade tagit oss ut i skogarnas skog så var kontakten väldigt dålig och jag kunde inte uppdatera min blogg.
Väl hemma från hälsoveckan så kom arbetet, har varit total upptagen det senaste dagarna men nu är jag tillbaka igen. Står för tillfället och lagar mat inför veckan och ska snart sätta in kycklingen i ugnen så får bli ett snabb inlägg idag med bilder och ett rop!

– JAG LEVER OCH MÅR BRA!🙂 Hoppas du gör det samma!
Dela gärna med dig av vad du gjort senaste veckan. Kanske blev det ditt bästa träningspass någonsin?






Winners never quit, Quitters never win.
// Träningsgurun 

