Träningsguruns kockskola!

GO HARD OR GO HOME serien har tagit ett litet break då jag har varit väldigt upptagen under helgen, men jag lovar att om du kommer tillbaka i veckan så kommer jag ha släppt båda delarna!  :)

Idag kommer jag istället att ge ut ett nytt recept här på blgggen. Detta recept är en av mina favoriter och det är superlätt att förbereda. Eftersom det är så himla lätt att göra, kan jag alltid göra det kvällen innan eller under morgonen innan jag ska iväg. Då håller det sig färskt till jag ska konsumera de.  Jag brukar konsumera detta innan mina träningspass, tillsammans med Omega-3 och DMAA.
Rätten är mycket bra om du är på diet eller har fokus på att bygga fettfri massa. Smaken är även GRYM!

TONFISK & PASTASALLAD
Näringsvärde:
Energi: 330 kcal
Protein: 45 g
Kolhydrater: 21 g
Fett: 8 g

Ingredienser:
100g Ruccola
1 burk tonfisk i vatten (jag föredrar Abba)
2 – 3 tsk Pesto
1 – 2 DL fullkornspasta
3 tsk kapris
1 – 2 tsk Sambal

Tillagning:
Koka upp pastan och låt den svalna och rinna av. Lägg i ruccolan i en skål, tillsätt pesto och sambal. Blanda runt med händerna så att kryddorna har blivit blandade med salladen. Häll nu på pastan och kaprisen, blanda än en gång om med händerna tills du känner dig nöjd. Lägg på tonfisken och njut!

PS! Utmärkt att ta med sig under färd eller till jobbet då det serveras kallt!

TRÄNINGSGURUN DIN BLOGG TILL EN HÅRDARE KROPP!

 

