Att beskriva min illska med ord…

är helt omöjligt! Inget idag har gått som jag vill…

Det är rätt intressant hur kommunaltrafiken aldrig kan funka, och förarna aldrig kan vara artiga. För människorna som använder sig av kommunaltrafik är det vanligt att missa en anslutande linje med två minuter men att sedan få vänta två TIMMAR till nästa avgång händer inte många. Förutom lilla mig… He he.😦

Jag var på väg hem vid fyratiden idag och märkte att jag skulle missa min båt hem till mitt hus och med detta kontaktade jag chauffören i tid (10 minuter) och meddelade att jag skulle komma 4 minuter sent. Jag fick ett svar som gjorde mig mer en lycklig, dem skulle vänta på mig och min buss och jag tänkte på hur SKÖÖÖÖÖÖNT det skulle bli att komma hem i tid för en gångs skull och kunna ta en varm dusch.
Men ICKE SA NICKE. När jag väl anlände till hamnen hade båten redan lättat och de vägrade att vända om.

Nu sitter jag på ett fik i Vaxholm (Vaxholmsbagarn) och surar i min ensamhet! med en kopp kaffe. Att som chaufför för en statligt ägd firma vara så oartig och inte kunna visa hyfs och vänta på folk som sitter fast i trafikkaos är otroligt!

Jag sitter nu i min ensamhet och min två timmarsvänta och smider onda planer på hur jag ska skälla ut besättningen när jag väl möter dem öga mot öga.

Även fast min dag ser så grå ut så har jag ändå lyckats slutföra lite jobb jag har haft. Jag har t ex hunnit med att svara på lite e-mail och även avslutat ett jobb till en klient. Jag har även börjat kolla in lite nya träningskläder jag skulle vilja införskaffa hos Better Bodies!

Önskelistan för i vår ser ut på följande sätt:

En ny favvo fleece behöver införskaffas. Lika snygg som den är skön!

När deffen drar igång gäller det också att visa det med ett supersnyggt linné!

Superhärligt och luftigt linné! Perfekt för cardio.

 

