Ändrar bloggens fokus och även mitt!

Hej glada läsare. Första dagen på ”Twice-a-Day” träningen och jag måste säga att armarna är rätt mörbultade!

Med detta lilla expriment så har jag kommit på en ide som jag hoppas ni som läsare kommer gilla lika mycket som mig! Jag kommer lägga om bloggens huvudsakliga fokus och ägna mig mer åt seriösa vetenskapliga rapporter och uppsatser. Jag har tänkt att göra studier på min egna kropp om olika träningsformer samt dietmetoder som inte har allt för mycket underlag än så länge.

Jag kommer redovisa mina studier i form av rapporter eller uppsatser i en ny flik som kommer bära namnet Studier. Här kommer jag försöka lägga upp en ny studie var tredje månad, och den första som kommer dyka upp är ”Twice-a-Day” träningen som har fått mycket kritik av mina läsare…

Jag hoppas ni gillar den här iden och sprider den hos era vänner!🙂

Träningsgurun din kropp till en hårdare kropp!

