Keep moving forward!

Bloggen utvecklas i snabbare takt än vad jag gör!🙂

Igår fick bloggen över 300 träffar och bloggen är nu uppe i 2100 totala träffar. Jag är sjukt glad över att jag har så mycket läsare och vill bara säga tusen tusen TACK! Även om jag skulle haft 3 träffar om dagen skulle jag ändå blogga om träning då jag älskar det jag gör.

Jag hoppas ni gillar bloggen och tar till er mina tips. Men som sagt, bloggen utvecklas och jag har just släppt en ny sida som jag tror kommer hjälpa många här på internet. Sidan kan ni hitta här.

Med denna nya lilla ”uppgradering” kommer jag dela med mig av mitt egna träning och kostschema, och om ni vill ha lite djupare information om varför jag just äter eller tränar som jag gör så är det bara att direkt trycka på mina scheman.

Traningsgurun din blogg till en hårdare kropp!

Mvh Calle

4 kommentarer

  1. vad roligt att det går bra!😀
    / http://fotokobran.se

  2. Sara Lundin · ·

    Bra blogg!🙂

  3. Har du någon som helst utbildning? Om ja, vad? 99% på det som är skrivet är bloggen har ja lite invändingar emot.. Inga illa menat jag bara undrar om du har utbildning?

