Ett bra slut på semestern.

Då var det över.. 1 månad i Indonesien har nu gått, och avslutet kunde inte bli bättre än vad det blev. 

Att avsluta än en månaders resa med Gym, Massage och relax kan det bli bättre? Haha… På tre dagar i Jakarta har jag försökt komma in i gymmandet igen efter en såpass lång semester. Det är svårt, RIKTIGT SVÅRT. Att än en gång behöva lyfta vikter och vara fysisk aktiv efter än 1 månaders semester är svårt.😛
Särskilt när gymmet här bjuder på massage och en relax avdelning med privata duschar, Bastu och en varm samt en kall pool. 

Att jag som träningsguru skulle haft det svårt att komma tillbaka till gymmet det trodde jag inte. Men vafan 1 månad i 40graders värme gör väl varje person lite såsig i huvudet?

Jag får väl bara helt enkelt ta igen när jag kommer hem till sverige med nya tag. Nya muskler och en jävla massa power!😉

Nu bär det av 20 timmars flight för att komma hem till Sverige igen. Så uppdatera bloggen blir ju svårt. Men när jag kommer hem blir det en artikel om hur du kan förlora fett samtidigt som du bygger muskler.

MVH CALLE

